BORDRO PLUS

İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus çözümü, işlem takibinin kolaylığı sayesinde operasyonel maliyetleri de düşürüyor.

Her ölçekten işletmeye uygun 

Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor. Mevzuata uygun bordro işlemleri İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor. 

Özellikler

  • Güncel mevzuata uyumluluk
  • Bordroların personele hızlı iletimi
  • İlgili kurumlarla hızlı iletişim
  • Bordroların aylık e-posta ile gönderimi
  • Prim hesaplamada kolaylık
  • Verilere dayalı bütçe tahminleri
  • Bireysel emeklilik işlemleri


Whatsapp Destek

Destek

Merhaba

Size nasıl yardımcı olabilirim?